Assalamualaikum….

Pejam celik pejam celik dah sampai Hari Raya Haji dah. Rasa macam baru lagi kita tempuh raya puasa. 

Kalo saya, sebelum raya memang dah sibuk sebab masa ni la supplier nak datang amik payment, barang yang order untuk hari raya sampai dan nak kena susun dengan kemas ditempat yang disediakan. 

Kalau hari raya pulak…macam biasa, i tak raya sebab kena kerja?. So bila dah kena kerja di musim raya ni, memang boleh gila kalo takde supplement di sisi…ewahhh☺️. 
Bila ada supplement ni, boleh kerja lebih sikit sebab badan tak penat, tidur lena, rehat cukup dan emosi terkawal?. Antara yang wajib ada KHAS untuk hari raya ni;  
✔️Cinch Tea – wajib! 

✔️ESP – ambil masa sahur & breakfast

✔️Vitamin C – wajib! Takut jatuh sakit masa syiokkk kerja☺️

✔️Performance Drink – wajib! Nak cergas nak bertenaga. 

✔️Peppermint – wajib! Kot la perut sebu sebab banyak makan lemang

✔️Alfalfa – untuk alergik & detoks badan 
Lagi satu, bonus shaklee tu boleh la guna buat bagi duit raya kat budak2…. Bebudak je tau?
Apa supplement persediaan raya korang? 

Jika anda berminat mendapatkan produk Shaklee, anda boleh hubungi saya di nombor yang tertera di bawah. 

Fadhilah – 019455534

Persediaan Hari Raya Dari Segi Supplement
Tagged on:         

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge